Veelgestelde vragen


1. Hoe werkt zo'n online collectebus?
Na aanmelding krijg je van ons jouw persoonlijke pagina. Deze persoonlijke pagina kun je op social media, via e-mail of WhatsApp verspreiden. Jouw familie en vrienden kunnen op deze pagina heel eenvoudig anoniem een online donatie in jouw collectebus doen.

2. Ik heb een account aangemaakt en wil mijn foto aanpassen, hoe doe ik dat?
Als je bent ingelogd klik dan rechtsbovenin de website op het poppetje en kies voor 'profiel wijzigen'. Hier kun je je profielfoto kiezen en wijzigen.

3. Kan ik een collectebus aanmaken zonder een Facebook account?
Ja. Je kan ook een collectebus aanmaken met een e-mailadres. Klik hier

4. Kan ik ook gewoon aan iemand zijn/haar collecte bus doneren?
Ja. Klik hier en kies een specifieke collectebus.

5. Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
De donatie kan eenvoudig via iDEAL, Credit Card, PayPal of een eenmalige incasso gedaan worden. Voor de incasso vragen we het IBAN rekeningnummer.

6. Op welke rekening wordt het geld van de (donatie in de) collectebus gestort?
Het geld wordt op de rekening van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds gestort via Mollie ST.DERDENGELDEN (IBAN: NL56DEUT0265186420). Mollie verzorgt de betalingen aan het Wereld Kanker Onderzoek Fonds en is een betaalinstelling met een vergunning van De Nederlandsche Bank.

Op het afschrift vind je onder meer de volgende informatie terug:
Naam: Stichting Derdengelden Online Fonds via Mollie.
Omschrijving [ donatienummer ] Donatie Wereld Kanker Onderzoek Fonds
IBAN: NL51DEUT0265262461
of NL70RABO0115600000

7. Wanneer wordt mijn online collectebus geleegd?
Alle bussen van de online collectanten worden eind van het jaar geleegd. Je kunt daarna uiteraard weer een nieuwe collectebus aanmaken. Voor bijvoorbeeld een verjaardag of jubileum.

8. Hoe verwijder ik mijn online collectebus? 
Stuur een e-mail naar informatie@wkof.nl en wij verwijderen dan de online collectebus voor je.